Sunday, November 16, 2008

Inspired by the crisis

De vuelta a Europa después de 10 meses en Sudamérica y lo que todo el mundo me recuerda es que me espera una crisis!! "Ya verás", me dicen, de tal manera que empiezo a pensar que me encontraré una zona devastada después de una guerra. No es que quiera reirme de un tema tan serio, pero creo que sería bueno si intentáramos encontrar maneras en que la crisis nos puede inspirar! Estas son algunas de las ideas que he encontrado en la blogesfera!
Organiza una fiesta. El tema es la Recesión Americana de los años 30!
Piensa en maneras creativas para gastar menos
Pasa las Navidades en Islandia
Vuelve al cole

So I´m heading back to Europe after 10 months in South America, and the one thing everyone is talking about over there is the economical crisis! You´ll see, they say, and I´m starting to think I´ll find a war zone. Not to make fun of a serious matter, but I thought it woud be good if we all looked at ways the crisis can inspire us! Here are some great ideas I have found on the web:
Have a Depression party!
Think of creative ways to spend less.
Read the British Government austerity plan during World War Two...
Or do it the American Way.

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting, reading and commenting.