Thursday, October 23, 2008

Books, books, and more books



Por el momento, todos mis libros (y son muchos, muchísimos!!!!! ¿Qué puedo decir? Algunos se consuelan con ropa o comida, yo tengo debilidad por los libros) están almacenados en cajas, y lo que es peor, en diferentes lugares (la casa de mis padres en Salamanca, la de los padres de mi novio en Oxford, algunas de mis amigos). No veo la hora de tener mi propia casa, en la que colocarlos y podar disfrutarlos.
At the moment, all my books (and I have many, many books! What can I say? Some people get clothes or food, I´m obssesed with books) are stored in several boxes in several locations (my parent´s house in Spain, my boyfriend´s parents house in Oxford, some of my friends´ houses). I can´t wait to have my own place where to put them all!


No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting, reading and commenting.